...ja niin edelleen. Musiikkia olisi hakusessa, mutta sinänsä helpommin sanottu kuin löydetty.

Harry Potter -soundtrackeja olen metsästänyt tässä vähän aikaa, mutta niitä ei oikein näy missään. Uusin (Puoliverinen prinssi) saattaisi olla vähän helpompi löytää, mutta tykkään enemmän ensimmäisten elokuvien musiikista. Salaisuuksien kammio minulla jo on, mutta olen kohta kuunnellut sen sananmukaisesti puhki... Viisasten kivi ja Azkabanin vanki olisivat unelmien täyttymys.

Pottereiden lisäksi toivelistalla ovat Houkutuksen ja Uudenkuun scoret. Soundtrackeista en niin piittaa, mutta kun scoret saisi! Uuttakuuta olen kuunnellut juutuupista viime aikoina aika paljon, mutta eihän se ole läheskään sama asia kuin omistaa levy itse.

Onko kenelläkään tietoa, mistä Potter-soundtrackeja voisi löytyä? Twilightia löytyy varmaan ihan Anttilasta, mutta Pottereita ei sitten näköjään mistään. Ladattua saisi kyllä (ihan laillisesti siis), mutta olen enemmän tällainen CD-ihminen. Ei ole sama asia ladata kappale netistä kuin ostaa levy.