TÄNÄÄN on se päivä. Joulukalenterinavaamisenaloituspäivä eli 1. joulukuuta. Heräsin vähän ennen kuin herätyskello soi, mutta päätin pysytellä pedissä oikeaan heräämisaikaan saakka. Ja kun kello lopulta soi, pomppasin sängystä kuin duracell-pupu ja aloin avata ensimmäistä luukkua mahdollisimman hiiiiiiiiitaasti.

Today is The Day. December the 1st, time to start opening the calendar packages. I woke up a while before my alarm clock rang but I decided to stay in bed till the real wake-up time. So, when the clock finally rang, I jumped from my bed like a Duracell bunny and started opening the first package slooooooowly.

1291226563_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Luukku oli jännän muotoinen, enkä mitenkään osannut arvata, mitä sieltä paljastuisi. Ja kuten kuvasta (ehkä) näkyy, siellä oli valkoinen kynttiläväri - ja mikä hauskinta, mietimme juuri pari päivää sitten äitini kanssa, että kynttilöitä olisi kiva koristella. Joten tarpeeseen tulee. Kiitoksia luukusta, Phedra! :)

Tänään ensimmäisen luukun avasi myös pieni Minja, jolle lähetin tällaisen neulotun pallon. Pallon sisällä on kulkunen, joten se kilisee jouluisesti.

The package was a strange shape and I had no idea what it could be. As you might be able to see in the picture, it was a white candle paint. And just a few days ago me and my mum were thinking that it would be nice to try and decorate some candles. So I'll be really needing this. Thank you for the package, Phedra! :)

Little Minja opened her first package today, too. I sent her a knitted ball with a jingling sleigh bell inside.

1291226644_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tästä se joulukuu alkaa! :)

It's December, everybody! :)