No niin, olen hyvin pettynyt itseeni, sillä tavoitteenani oli päivittää joulukalenteria blogiin joka päivä, mutta nyt olen kaksi päivää jäljessä. Otsikossa lukee 12. joulukuuta, mutta sen alla olevan päiväys paljastaa, että tämä onkin kirjoitettu 14. päivä. Hups. Mutta juu, en myönnä olleeni laiska, vaan ihan pakottavista syistä olen joutunut viettämään päiväni muissa touhuissa kuin blogiin kirjoitellessa. Pakottaviksi syiksi lasketaan nyt lähestyvä koeviikko sekä soittoläksyt.

12. päivän luukku poikkesi muista sinänsä, ettei se ollut paketissa. Mutta joka tapauksessa se oli ihan yhtä mieluinen ja ihana kuin muutkin! Sain nimittäin Mattelta pari valokuvaa sähköpostin kautta. Itse asiassa kuvia on neljä, mutta en ole vielä kurkannut niitä toisia. :)

Nämä kuvat ovat siis Matten ottamia.

I've disappointed myself. My goal was to make a Christmas calendar post every single day, and now my posts are two days late. The title says December the 12th but the date under it tells another story: this text was written in December the 14th. Oops. Anyway, I don't admit being lazy. For compelling reasons I've had to spend my days doing completely different things than writing in my blog. The compelling reasons are called the exam week and violin practice.

The package of December the 12th wasn't really a package at all. But still, it was as lovely as any other! Matte sent me a couple of photos by e-mail. Actually there are four of them, but I haven't opened the others yet. :)

So, these pictures are taken by Matte.

1292350387_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1292350464_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kauniita, kiitoksia paljon Matte! :)

Unohdin kuvata molemmat Marelolle lähettämäni paketit, joten nyt kaikki uteliaat vierailulle Marelon blogiin.

They are beautiful! Thanks a lot, Matte! :)

I forgot to take pictures of the both packages I sent to Marelo, so if you're curious, please visit Marelo's blog.