Olen näköjään toivottoman laiska postaamaan kerhotekeleitäni. Ei voi mitään, tässä tulee nyt yhteenveto kolmelta viime kerralta.

I seem to be terribly lazy about posting the little things I've made in the Miniature Club. Well, here are all the minis of the last three meetings.

1295717449_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pöytä on tehty viikko sitten, ja tykkään siitä kovasti. Mietin vielä sen maalaamista...

We made tables a week ago and I like mine very much. I'm still thinking about painting it...

1295717515_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Joulukuu ja enkelikello. Jestas mikä väkertäminen tässä oli... Mutta juu, kivasti onnistui silti, ja emmepä me ainakaan haasteita pelkää! ;)

In December we made angel bells. This took a while to make... But I think it turned out quite well. I have to say, we're certainly not afraid of challenges! ;)

1295717558_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Marraskuun aiheena olivat tallilyhdyt, joita ehdin tehdä kaksi. Kahva oli oikeasti yllättävän hankala saada pysymään aloillaan...

The topic of November's meeting was a lantern. I managed to make two of them. It was surprisingly difficult to make the handle stay put...

- - - - -

Tämäkin oli nyt tällainen hyvin pikainen kirjoitus, telkkarissa alkaa Ryhmä Pullman joten häivyn tästä olohuoneeseen. Hauskaa lauantai-illan jatkoa kaikille! :)

This was a quick post, New Tricks is about to start on TV so I'm off to the living room. Have a nice Saturday evening! :)