Tulipa hyvä mieli, kun koulussa käväisin koneella ja Tuikku oli laittanut minulle tunnustuksen. :)

1295882059_img-d41d8cd98f00b204e9800998e          1295882036_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sääntöjen mukaan minun kuuluu nyt kertoa itsestäni 7 asiaa.

1. Luen tällä hetkellä kolmea eri kirjaa.

2. Tykkään käydä lukiota.

3. Pidän viinirypäleistä, mandariineista ja vesimelonista.

4. Olen ollut nukkekotikerhossa viime keväästä asti, ja siellä on ollut tosi mukavaa.

5. Tilasin viikonloppuna Elisan videovuokraamosta Coldplayn konsertin ja katsoin sen kaksi kertaa.

6. Olen aloitteleva skräppääjä.

7. Minun pitäisi olla nyt tekemässä läksyjä.

Tunnustus pitäisi antaa eteenpäin 15 blogille, mutta koska niin moni on saanut tämän jo, annan sen vain muutamalle.

Ainukka; Ainolle kiitokseksi siitä, että hän on jo monet kerrat jaksanut järjestää meille kivoja vaihtoja! :)

Kangaskasa; mielettömän ahkeralle neulojalle ja mukavalle ihmiselle. :)

Ja viimeisenä mutta ei suinkaan vähäisimpänä tämä tunnustus menee MATTELLE, joka has left the building ja siirtynyt kokonaan LiveJournaliin, johon en ole vieläkään saanut tehtyä tunnuksia, jotta voisin jatkaa hänen bloginsa lukemista. Mutta siis juu, Mattelle menee tämä. :)