Tuulen tuiverrus jatkuu. Lunta tuli äsken vaakasuoraan, mutta nyt näyttäisi jo vähän selkeämmältä - valitettavasti. Radiosta tulleessa Pikku Ykkösessä soitettu Lumiukko sai aikaan joulumielen...

Luukusta paljastui tänään Ninnin lähettämä upea mekko, jossa on takana nyöritys, jotta mekon saa nuken päälle. Tällekin löytyi malli nukkevarastostani - tosin tälle tyttöselle mekko on vähän iso. Kiitos, Ninni! <3

The wind is blowing as hard as ever. A while ago it was snowing, but unfortunately it stopped already. I'm feeling a little Christmassy since I heard Walking In The Air on the radio...

Today I got this beautiful dress from Ninni. I found a model for it from my doll stock - though the dress is a bit too big for this little girl. Thank you, Ninni!

1323509981_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Lähetin Ninnille runotyttösetin, joka näkyy edellisessä postauksessa.

I sent Ninni the same kind of a set you can see on the post below.