Am I supposed to be an adult now?

~ ~ ~

Ohhoh. Pikku-Lorainne täytti pari viikkoa sitten 18. Eipä tuo elämä mitenkään valtavasti muuttunut - en edes viisastunut laisinkaan. Mitä tästä opimme? Täysi-ikäiseksi voi tulla, mutta aikuiseksi ei ikinä! :D Jotain hyötyäkin syntymäpäivästä tietysti oli - siitä kertovat lisää seuraavat kuvat.

Little Lorainne came of age a couple of weeks ago. Well, that didn't change the everyday life much - I don't even feel any wiser. So what's the moral of the story? I may come of age, but I'll never grow up! :D But, of course, there were a few benefits of turning eighteen - the following pictures are a proof for that.

1330423151_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kirjasaalis. Siinä on muutama sivu luettavaa. Lisää löytyy toisesta blogistani.

The book haul. There's a few pages of reading. More books in my other blog.

1330423551_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Blogi- ja kirjeystäväni Matte muisti minua rohkelikkosukilla ja uudenlaisella kannella varustetulla Potterilla. Mikä ihana lahja, kiitos hypersuperpaljon, Matte! <3

Matte, my blog & pen friend, sent me this awesome present - Gryffindor socks and a Potter book with a new cover. An enormous thank you to Matte!

1330423902_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sain paljon myös niin sanottuja Muuta pois kotoa -lahjoja, eli tarvikkeita lapsuudenkodin jälkeiseen elämään. Tällä kattilalla ei paljon puuroja keitellä muualla kuin Villa Vaahterassa, mutta sain toki myös isomman version. Suun saa makeaksi näillä Taitoisan lakukoruilla, joista tykkään aivan hirvittävästi.

I got a few Move to your own home -gifts aka things for surviving after you're no longer sitting at your mum's table. In addition to the tiny little pan I got a bigger one. And look at that Allsorts jewellery! Isn't that delicious?

~ ~ ~

"Todella hyvä saalis tänä vuonna! Hitsi, taidan tulla ensi vuonnakin täysi-ikäiseksi..."
- Ron Weasley, HP & PP

"Seriously good haul this year! Blimey, I think I'll come of age next year too..."
- Ron Weasley, HP & tHBP