...tarvitaan uusia sukkia!

When the autumn arrives, one needs new socks!

1314036443_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Olen tänä kesänä tehtaillut lähinnä pipoja (niistä lisää pian, jahka otan kuvat), ja nämä sukat saivatkin alkunsa pipojen jämälangoista. Varret ovat siis Puroa - toisessa värinä Luumupuu ja toisessa Juolukka - vitosen puikoilla neulottuna. Sukkaosa on molemmissa Taikapallovaihdosta saamaani limeä Seiskaveikkaa luultavasti nelosen puikoilla. Kuten huomaatte, en ole kovin tarkka näissä neuleasioissa; en edes tiedä tarkkaan käyttämieni puikkojen paksuutta... :D

Ja edelleen: eripariset ne olla pitää. ;)

This summer I've been knitting mostly berets (I'll post them here as soon as I've taken pictures of them), and the idea of these socks came from the leftover yarns I still had once I'd finished the berets. The legs are made of two different colours of Puro yarn (the colours are Plum Tree and Northern Bilberry) with 5 mm needles. The sock itself is of lime coloured 7 veljestä yarn, probably knitted with 4 mm needles. As you can see, I'm not too precise wih my knitting; I don't even know the thickness of my needles... :D

And again: my socks aren't supposed to match! ;)