Tänään hipsutin Märssyn ovesta sisään villasukat jalassa, mutta kevät jo mielessä. Ja siellähän se rakas askarteluhuoneemme odotti, vähän vielä unenpöpperössä, mutta valmiina karistamaan viimeiset unihiekat silmistään!

Today I tiptoed through the door of Märssy in my wool socks, spring in my mind. And there she was, still half asleep but ready to wake up - our dear crafts room!



Heiluttelin vähän pölyhuiskaa ympäri ämpäri ja kuulin korvissani Märssyn hiljaisen kikatuksen. Siirtelin tavaroita paikasta toiseen ja etsin uusille ihanuuksille paikkoja. "Ain laulain työtäs tee" on mottoni, eikä aikaakaan, kun Märssy oli täysin herännyt kaikkeen siihen kolisteluun ja hyräilyyn.

I swung a feather duster around and heard her giggling silently. I moved things from here to there and back again, trying to find a place for everything. "Whistle while you work" is my motto, and after a few minutes of clattering and humming Märssy was fully awake and ready for the new season.